Alakformálás

Egyszerű, jól követhető aerob edzés, ami igazi kihívás lehet mindenki számára.

Aerob állóképességet fejlesztő, zsírégető edzés, miközben alaposan megdolgoztatjuk a váll-, mell- és hátizmokat, de az alakformáló edzésből nem maradhat ki a has-, comb- és farizmok edzése sem.

Ezen az órán nincs bonyolult koreográfia, alapvetően az izmok minél sokoldalúbb, minél hatékonyabb, illetve funkcionálisabb megdolgoztatására törekszünk, állóképességi elemekkel vegyítve. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd mintegy 30-35 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok erősítésével, edzésével foglalkozunk. A gyakorlatok hatékony és változatos végrehajtásához eszközöket (step pad, kézi súlyzó, gumiszalag, Soft ball, felfüggesztéses edzőheveder) is használunk.

Az óra utolsó 10 percében a nyújtásé, lazításé a főszerep. A keringési- és légzési szervrendszert nyugtatjuk, a megdolgoztatott izomcsoportokat lazítjuk, illetve visszaállítjuk azok eredeti hosszát, megőrizve ezzel rugalmasságukat, ez által csökkentve a sérülésveszélyt, elősegítve a fejlődést.
Kezdőknek és haladóknak is ajánlott óratípus, hiszen a vendégek edzettségi szintjének megfelelően alakítjuk a gyakorlatokat, a kiinduló testhelyzetek, megfelelő súly kiválasztásával!